mandag 2. april 2012


Lite søvn + bråk = En slitsom dag…

Nå når Laurence har reist til Belgia, har Anna tatt over klassen sin igjen.  Jeg føler at Anna har et helt annet grensenivå for både bråk og rot. Personlig følte jeg at min grense ble nådd tidligere på dagen hvor jeg til slutt ikke visste hva jeg skulle gjøre. Flere av tingene jeg fikk beskjed om å gjøre gjorde jeg som hun sa. Etterpå fikk jeg beskjed om at det ikke var sånn det skulle gjøres.. dette førte til bittelitt fustrasjon inni meg. Jeg sa ikke noe, men så kanskje litt fortvilet ut? Vet ikke jeg…men var hvertfall utslitt når jeg kom til hotellet på ettermiddagen.  En god del av det vi gjorde i dag kunne vært organisert på en annen måte og alt det ekstra rotet som ble laget kunne vært unngått (syntest jeg). Men det er selvfølgelig ikke noe jeg kommenterer. Det jeg har lært er at man kan komme med innspill, men man sier ikke imot læreren. 
Det som var positivt var at vi fikk laget fin påskepynt og at hun beklaget alt surret etterpå. Det er bra at man kan fremdeles vere litt oppmerksom med 30 unger surrende rundt seg som hopper og skriker.  
Og forresten så fik både meg og Helene en fin oppvåkning i morges av en hau med mannfolk som skrek og styrte på rett utenfor hotellet. Har ikke peiling på hva de skrek om, men tror det kunne vært et opptok mot noe. I sånne situasjoner kan man virkelig ønske at man kunne fransk hehe, men trengte ikke mye oversetting for å skjønne hva folk ropte ut vinduene sine for å si det sånn! J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar