torsdag 5. april 2012


 Dagens torsdag! 


I dag er det an siste dagen i praksis…noe som gir meg blandede følelser. Jeg gleder meg til å komme hjem og se familie og venner, men kommer til å savne Bordeaux, skolen og de jeg har blitt kjent med her nede. Selv om vi har bare vært her i 3 uker har jeg på en måte vendt meg til livsstilen. Bo i sentrum, kunne gå over alt, praksisen osv. Men hverdagen kommer og gir meg en smekk noe som får meg til å innse at jeg skal faktisk hjem. All den tiden jeg har brukt på og forbrede meg, snakke om og tenke at jeg faktisk skulle til frankrike i praksis…og nå er det snart overstått?  Vell, jeg kan trygt si at jeg kommer hjem med nye erfaringer og nyttig kunnskap. Jeg har fikk tilbydd et eventyr som har blitt et av mine livsminner!  Gleder meg til å komme hjem, men som sagt så er dette noe jeg kommer til og savne J

Dagens torsdag har vært en fin torsdag. Jeg kan trygt si at jeg koste meg masse og hadde faktisk tonnevis med ekstra energi når jeg kom hjem i dag. På tirsdag gikk jeg hjem kvart på ett fordi jeg hadde så vondt i hode. Bråk og et dunkende hode er ikke en så god match. Anne så på meg at noe var gale og spurte hva det var. Jeg sa jeg hadde vondt i hode og lurte på om jeg det var greit om jeg kunne gå hjem. Dette svarte hun selvfølgelig ja til og jeg gikk. Vi hadde btw ansvaret for at kapellet hadde nye blomster i vasene sine. Hver uke har en klasse ansvaret for at det kommer blomster der, så jeg har slengt med noen bilder!

MEN jeg skulle snakke om dagen i dag sååå…vi har holdt på med noen påskehønsegreier som vi har klippet og limt på. Kan med mine egne ord si at de ser uskyldige ut, men alt arbeidet og ryddingen for å lage de har vært forferdelig. Jeg har sikkert festet sammen rundt 30 stykk og kommer aldri til å lage en til i mitt liv(tror jeg). Men alt i alt har ungene var super begeistrer for de! Og det er vell det som gjør at det er verdt det. Gleden jeg får av å se de skjønne smilene deres er det beste gjennom dagen og er noe som virkelig kan holde deg gående. I morgen skal vi ha sportsdag eller noe på en skole som heter Tivoli. Det har hengt en lapp i klasserommet hvor det står tivoli på og som ungene har kunnet melde seg på. Jeg tenkte jo, ”great! tivoli siste dagen min, passer jo bare perfekt!”   så ble litt lei meg når jeg fant ut at det var en skole, men men…blir spennende og se hvordan det går! :) 
Ps. Har sikkert en del skrivefeil, men det får gå. 

                                              Lots of love! <3 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar