søndag 23. mars 2014

Turen så langt

Hei!
I går kveld ankom vi hotellet i Bordeaux. Flyturen fra Bergen til Amsterdam var veldig interessant, ingen fikk sitte sammen og vi var sprett over hele flyet. Det var litt kjedelig men vi fikk opplevd mye rart. Når vi kom på flyplassen i Amsterdam gikk vi rett på Starbucks også videre til neste fly. Flyturen fra Amsterdam til Frankrike gikk fort og når vi kom på flyplassen i Bordeaux ble vi tatt i mot av Marie som skal følge oss gjennom denne praksistiden.

I dag våknet vi opp med strålende sol og var ute av døren klokken tolv. Vi fikk utforsket litt av byen og til vår store glede fant vi et tivoli hvor vi gikk helt amok. Først tok vi Pariserhjul og da fikk vi utsikt over hele byen. Vi tok også to andre karuseller, den første tok alle uten om Elin og Mariell men det så heller ut som det var Elin som tok karusellen fordi hun skrek og hold seg fast i rekkverket nede på bakken. Etter vi hadde vært på tivoli gikk vi videre til en restaurant som heter Grand Bar Castar og spiste lunsj så gikk vi i Europas lengste handlegate og shoppet litt men de fleste butikkene var stengt.