søndag 18. mars 2012

Bonjour! Julie og Helene her! 
I dag har det vært en  avslappende første dag  i Bordeaux. 
Dagen har bestått av en fin rundttur i sentrum hvor vi avsluttet med en god middag nede ved  kaien. Mitt førsteinntrykk av Bordeaux er at det er en fantastisk by hvor både meg og Helene kommer til å stortrives!  

 Vår skjønner kontakt Marie kom og hentet oss på flyplassen i går. Både meg og Helene var litt nervøs for å møte henne, men hun var jordnær og veldig god i engelsk så dette ble ikke noe problem. Hun ga oss en rundtur i byen sånn at vi kunne se hvordan Bordeaux så ut på kvelden. Vi ble helt oppslukt av alle de gamle bygningene og den vakre arkitekturen som  var helt fantastisk! Vi ble vist rundt i ulike gater hvor det ville være både lettere og tryggere og gå om kvelden. Jeg merket fort at dette var et sted jeg kunne venne meg til og det samme gjelder for Helene. I morgen er første dag i praksis så det blir en spennendes uke med ulike utfordringer og muligheter. Konklusjonen er at dette blir helt fantastisk reise som vi kommer til å huske resten av livet.


Vi gleder oss masse begge to!!  <3   


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar