tirsdag 27. mars 2012

De siste dagene


Som dere kanskje har fått med dere reiste Hege hjem tidlig søndags morgen så nå skal vi være her alene de neste to ukene frem til vi reiser hjem. Nå er meg og Julie blitt ganske kjent i gatene her nede og vi har muligheten til å kontakte Marie dersom det skulle bli noe problemer. 

Både meg og Julie våknet ganske så forkjølet søndags morgen og brukte gode deler av dagen til å lade opp til praksis på mandagen. På ettermiddagen gikk vi rundt i Bordeaux og nede langs kaien hvor vi fant et fint lite sted som vi kjøpte milkshakes, før vi gikk tilbake for å spise på hotellet. 



Som Hege nevnte tidligere har jeg vært syk, men etter de var ute og kjøpte medisiner til oss virket det som det gikk bedre. Så på fredag og lørdag var jeg tilbake og ble med på de forskjellige aktivitetene som var planlagt. På mandag ble jeg dårligere og det endte opp med at jeg besvimte og måtte sendes hjem fra praksis så Marie hjalp til med å skaffe lege som kom på mandags kvelden. Diagnosen hans var at mine indre organer i magen er irriterte etter jeg hadde hatt omgangssyken forrige uke, så nå har jeg fått medisiner for dette og er på bedringens vei! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar