onsdag 28. mars 2012

Dagens onsdag! :) 


Ja då var det onsdag igjen...dagenen flyr av gårde! Når jeg var i praksis for en uke siden tenkte jeg "2 uker med dette?" men nå er jeg kommet inn i rutinene på skolen og liker det godt! så nå har jeg begynt og tenke at vi nesten ikke har noe tid igjen som får den til å gå enda raskere. Men både meg og Helene får nyte den tiden som er igjen så godt vi kan. Jeg er blitt super glad i ungene og tror nok at de er blitt litt glad i meg og, får jeg håpe! Men hvertfall så skal jeg fortelle litt om dagens aktiviteter.  

På onsdager har barn på barneskolen fri fra skolen. De kan fremdeles komme på skolen om foreldrene skla jobbe osv, men det er en el som er hos besteforendre eller hjemme med foreldrene. På onsdagene skal de som er teatchers assistant vaske klasserommene som de jobber i siden skolen ikke har vaskepersonell. Opggavene kan være vaske tavle, gulv, border, stoler, komoder og hyller i klasserommet osv. Generelt alt som er utenom vegger. I dag skulle jeg jobbe med Mailiss. Snill som hun er insisterte hun på at jeg ikke trengte og komme før kl 9, noe som jeg sa var greit. Men det jeg ikke visste var at så effektiv som hun er så hadde hun gjort ferdig 2 av 3 klasserom. Men jeg fikk hvertfall være med i det siste klasserommet, noe som jeg lærte av. Jeg har sagt til henne at hun burde fått en medalje flere ganger ettersom at hun er en første jeg ser  når jeg kommer og den siste jeg ser når jeg går fra skolen. Hun kom på jobb selv om hun var syk og hun ga full innsats. Hun gjør alt for ungene og klager aldri uansett! Det kaller jeg et forbilde! :) Her er noen bilder...passe trøtt i tryne, men men! 





Hvertfall så var vi ferdig rundt kvart over 11 og då gikk jeg hjem for å møte Helene. vi fant ut at det var på tide med en shoppingtur siden vi ikke har hatt spesielt mye tid til det den første uken. Hvertfall så fikk vi svidd av noe gode lapper og kom gode og fornøyde hjem. Man blir passe sletn av 5 timer non stop shopping. Har nok forbrendt et par gode kalorier på og prøve alle de klærne! vell...brukte mer penger enn jeg trodde og kom hjem med mindre enn jeg trodde. Dagen ble hvertfall effektivt brukt fra både min og helene sin side. LOTS OF LOVE <3  Fra både Julie og Helene! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar