lørdag 24. mars 2012

En nydelig dag i Bordeaux


Det går utrolig fint her i Bordeaux. Elevene er flinke (den ene har 
vært syk halve uken, men er nå på bena igjen) og praksisplassene er fornøyd. 
Det er fint å merke at all arbeidet på forhånd gir utslag i gode
praksiser. 


I dag har det vært varm og godt. Jeg har kost meg på uterestaurant helt alene. 
Jeg har spist lunsj (har funnet meg en favoritt: salade du fromage chevre chaud), 
drukket kaffe. Jeg har lest bok og skrevet brev. 
Nydelig i den varme solen. 

Det nærmer seg hjemreise men jeg har fremdeles 
hele morgendagen. 
Da skal vi begynne med å besøke noen som heter
"Art au vin" og prøve vinsmaking (elevene får ikke svelge)
Etter det skal vi på den videregående skolen vi 
samarbeider med for den har åpen skole i morgen. 

I morgen kveld skal vi alle sammen ut og spise sammen 
med Marie og hennes datter Clarisse. 
Det gleder vi oss til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar