fredag 19. april 2013

Siste dag i praksis, og tid for hjemreise.



Idag var siste dagen i praksis. I første time idag hadde de et lese prosjekt, der læreren leser, og barna er nødt å huske hva som blir lest, for de får oppgaver om boken etterpå. Elevene i denne klassen er bare 4 år, og de ligger på et veldig høyt nivå, siden de kan både skrive og lese.



Jeg også fått gjort ferdig alt jeg hadde begynt på med gruppene som jeg var med i klassen. Vi hadde begynt på et prosjekt med forskjellig pynt som skulle henge rundt på skolen, og morsdags-kort. Når jeg har hatt sånne prosjekt som dette, er det veldig vanskelig å forklare barna hvordan de skal gjøre ting, men hvis jeg viser det med tegninger, mens jeg snakker engelsk, skjønner de det ganske fort.

Her er bilde av kaninene vi har malt, på bildet mangler de øyner nese og munn:




Idag var jeg ferdig klokken 11.30. Den siste timen var vi bare ute og lekte, så gikk vi inn for å si Hade 10 minutter før jeg skulle gå. Veldig trist å reise fra alle sammen her! Klassen og læreren fikk også den gaven jeg skulle gi til de, og det så ut om de ble veldig glad for det!


Min praksisperiode i Frankrike har vært mye mer lærerik enn alle de andre, dette er en opplevelse som jeg kommer til å ta med meg videre! Jeg har hatt det utrolig kjekt her nede, med både shopping, praksis og fint vær. Nå gleder jeg meg til og komme hjem igjen til alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar